Τρίτη, Ιουνίου 26, 2012

π.Παντελεήμων Μανουσάκης

Αγαπητοί μου αδελφοί,
έχοντας ήδη επιστρέψει εις τα ίδια, εδώ στην Βοστώνη, ήθελα να σας γράψω δυό λέξεις εκφράζοντας την ευγνωμοσύνη μου για την θερμή φιλοξενία και υποστήριξη, που προσφέρατε στο πρόσωπό μου κατά την πρόσφατη παραμονή μου στην Αθήνα κάθε αδελφός της Μονής μας με πρώτον τον Πρώτον της αδελφότητός μας, τον σεβαστό μας Καθηγούμε άγιο Θαυμακού.
Θα γράψω βεβαίως στο Γέροντα καθηκόντως ξεχωριστά, ήθελα, όμως να ευχαριστήσω και εσάς για την αδελφική σας αγάπη η οποία εκφράστηκε "πολυμερώς και πολυτρόπως" (Εβρ. 1:1).
Ήδη μου λείπουν οι ακολουθίες στο Καθολικό της Μονής μας, καθώς και η ζεστασιά του Μετοχίου του Αγ. Παντελεήμονος στη Βουλιαγμένη, που είχα την ευλογία να διακονήσω ανά Κυριακήν.
Παρηγοριέμαι με την σκέψη πως θα μπορώ να παρακολουθώ τα νέα της αδελφότητος έστω και απο μακρυά μέσω της ιστοσελίδος σας, και θα αναμένω την επόμενη φορά που θα μου δωθεί η ευκαιρία να βρεθώ κοντά σας. Θα βρίσκεστε όλοι στην προσευχή μου, ελπίζω δε πως θα θυμάστε και εσείς εμένα στην δικήν σας.

Μετά πολλής της εν Χριστώ αγάπης,
Παντελεήμων

Very Reverend
John Panteleimon Manoussakis, Ph.D.
Assistant Professor and Edward Bennett Williams Fellow
Philosophy Department
College of the Holy Cross